زردچوبه یک گیاه دارویی است که ریشه‌های آن در کشورهای آسیای جنوبی، مانند هند، پاکستان و بنگلادش رشد می‌کند. این گیاه به دلیل داشتن خواص ضد التهابی، ضد عفونی کننده و ضد اکسیدانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. زردچوبه شامل ترکیبات فعالی مانند کرکومین، کرکومینوئیدها، آرتمیزینین و زنبورعسل کرکوما می‌باشد که به دلیل داشتن خواص ضد التهابی و ضد سرطانی مورد استفاده در طب سنتی و مدرن قرار می‌گیرد.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت زردچوبه مشهد | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


زردچوبه یک گیاه دارویی است که ریشه‌های آن در کشورهای آسیای جنوبی، مانند هند، پاکستان و بنگلادش رشد می‌کند. این گیاه به دلیل داشتن خواص ضد التهابی، ضد عفونی کننده و ضد اکسیدانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. زردچوبه شامل ترکیبات فعالی مانند کرکومین، کرکومینوئیدها، آرتمیزینین و زنبورعسل کرکوما می‌باشد که به دلیل داشتن خواص ضد التهابی و ضد سرطانی مورد استفاده در طب سنتی و مدرن قرار می‌گیرد.

قیمت زردچوبه مشهد | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



زردچوبه به عنوان يك ادويه در تهيه انواع غذاها مانند پلو، قرمه‌سبزي، كنسروها و غيره استفاده مي‌شود. همچنين، به صورت كپسول، عصاره و پودر نيز در دسترس است و براي مصارف دارويي مختلفي مانند تسكين درد مفاصل، بهبود عملكرد مغزي و پايين آوردن قند خون استفاده مي‌شود.

قيمت زردچوبه مشهد | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت زردچوبه ديجي كالا-قيمت زردچوبه فله-قيمت زردچوبه كيلويي-برندهاي زردچوبه خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت زردچوبه مشهد را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.

قيمت زردچوبه مشهد | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
قيمت زردچوبه مشهد | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت زردچوبه مشهد در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت زردچوبه ديجي كالا-قيمت زردچوبه فله-قيمت زردچوبه كيلويي-برندهاي زردچوبه با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت زردچوبه مشهد را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت زردچوبه مشهد | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت زردچوبه مشهد و قيمت زردچوبه ديجي كالا-قيمت زردچوبه فله-قيمت زردچوبه كيلويي-برندهاي زردچوبه كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت زردچوبه مشهد | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

زردچوبه براي هزاران سال است كه در هند به عنوان ادويه و داروي گياهي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. دانشمندان اخيرا بر روي اين ماده كه هنديان تا اين اندازه به آن اعتقاد دارند پژوهش‌هاي زيادي انجام داده‌اند و به اين نتيجه رسيدند كه زردچوبه واقعا داراي تركيباتي با خواص درماني قدرتمند است. اين تركيبات به نام كوركومينويد شناخته مي‌شوند كه مهمترين آن‌ها كوركومين است.
كوركومين يك ماده فعال اصلي در تركيبات زردچوبه است؛ يك ضدالتهاب موثر با خواص آنتي‌اكسيدان قوي كه ۳ درصد از وزن زردچوبه را تشكيل مي‌دهد. دوز مصرف مناسب اين ماده را ۱ گرم در روز توصيه كرده‌اند. رسيدن به اين ميزان مصرف از كوركومين فقط با استفاده از پودر زردچوبه به عنوان ادويه در طول يك روز بسيار سخت است. به همين دليل براي بهره‌مد شدن از تمام خواص زردچوبه شما مي‌توانيد از كپسول زردچوبه استفاده كنيد.
كوركومين به سختي در خون جذب مي‌شود اما اگر شما همراه با زردچوبه، فلفل سياه استفاده كنيد به جذب آن كمك كرده‌ايد. فلفل سياه داراي ماده‌اي به نام پيپرين (Piperin) است كه جذب كوركومين در بدن را افزايش مي‌دهد. بهترين مدل‌هاي كپسول زردچوبه داراي پيپرين هستند كه به تاثيرگذاري بيشترشان كمك مي‌كند. كوركومين همچنين در چربي حل مي‌شود، پس شايد ايده خوبي باشد كه بيشتر همراه با غذاهاي چرب مصرف شود.
۱. درمان التهاب مزمن
التهاب در بدن نقش بسيار مهمي دارد. التهاب كمك مي‌كند بدن شما با مهاجمان خارجي مبارزه كند و در ترميم آسيب‌ها هم نقش بازي مي‌كند. بدون التهاب عوامل بيماري‌زا به راحتي مي‌توانند بر بدن شما چيره شوند و شما را از پا دربياورند. اما علي‌رغم اين كه التهاب حاد و كوتاه‌مدت مفيد است، زماني كه التهاب مزمن شود، مي‌تواند به مشكلي جدي تبديل شود و به اشتباه به بافت‌هاي خود بدن حمله كند.
حال محققان بر اين باورند كه التهاب مزمن نقش بزرگي در بسياري از بيماري‌هاي جدي ايفا مي‌كند. اين موضوع شامل بيماري‌هايي مثل سرطان، سندروم متابوليك، آلزايمر و بيماري‌هاي ديگر مي‌شود. بنابراين هر چيزي كه بتواند با التهاب مزمن مبارزه كند، در پيشگيري و حتي درمان اين بيماري‌ها مفيد خواهد بود. بدون وارد شدن به بحث التهاب در بدن (چرا كه مبحث بسيار پيچيده‌اي است)، خيلي ساده مي‌گوييم كه كوركومين به عنوان يك ماده فعال، كليد درمان التهاب مزمن است و با التهاب در سطح مولكولي مبارزه مي‌كند.
۲. افزايش ظرفيت آنتي‌اكسيدان بدنتصور مي‌شود آسيب اكسيداتيو كه ناشي از فعاليت راديكال‌هاي آزاد در بدن است، يكي از مهم‌ترين دلايل پيري و بسياري از بيماري‌ها باشد. دليل اصلي اين كه بدن ما به آنتي‌اكسيدان‌ها احتياج دارد اين است كه آنتي‌اكسيدان‌ها از بدن در برابر راديكال‌هاي آزاد محافظت مي‌كنند. در نتيجه آنتي‌اكسيدان‌ها بسيار مفيدند. كوركومين موجود در زردچوبه يك آنتي‌اكسيدان قوي است كه مي‌تواند راديكال‌هاي آزاد را خنثي كند. كوركومين همچنين باعث فعال شدن آنتي‌اكسيدان‌هاي خود بدن مي‌شود؛ يعني لشكري از آنتي‌اكسيدان‌ها را در برابر راديكال‌هاي آزاد قرار مي‌دهد. در نتيجه ديگر شانسي براي راديكال‌هاي آزاد باقي نمي‌ماند، چون زردچوبه مستقيما جلوي آ‌ن‌ها را مي‌گيرد و آنتي‌اكسيدان‌هاي موجود در بدن را هم تحريك مي‌كند تا در برابر آن‌ها از بدن دفاع كنند.

قيمت زردچوبه مشهد | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
۳. كاهش خطر بيماري‌هاي ذهني و بهبود عملكرد مغز
در گذشته تصور بر اين بود كه نورون‌ها يا همان سلول‌هاي عصبي پس از عبور از دوران كودكي ديگر توانايي تقسيم و تكثير شدن را ندارند. ولي حال ثابت شده است كه اين تصور درست نيست. نورون‌ها نه تنها توانايي تشكيل اتصالات جديد را دارند، بلكه حتي در بخش‌هاي خاصي از مغز مي‌توانند تكثير شوند.
يكي از محرك‌هاي اصلي اين پروسه، فاكتور نورون‌زايي مشتق‌شده از مغز (Brain-Derived Neurotrophic Factor) است. اين فاكتور درواقع نوعي هورمون رشد است كه باعث رشد و گسترش شبكه عصبي در مغز مي‌شود. بسياري از بيماري‌ها و اختلالات مغزي مثل آلزايمر و افسردگي، با كاهش ميزان اين هورمون ارتباط دارند.
خاصيت زردچوبه اين است كه مي‌تواند ميزان اين فاكتورهاي نوروتروفيك مغز را افزايش دهد. اين خاصيت زردچوبه مي‌تواند در به تعويق انداختن بسياري از بيماري‌هاي مغزي مرتبط با افزايش سن موثر باشد. كوركومين زردچوبه همچنين مي‌تواند باعث بهبود حافظه شود و شما را باهوش‌تر كند! هرچند در اين زمينه نياز به تحقيقات كنترل‌شده‌ي بيشتري وجود دارد.
۴. كاهش خطر ابتلا به بيماري‌هاي قلبي
بيماري قلبي دليل شماره يك مرگ و مير در دنياست. محققان قرن‌هاست كه در اين زمينه تحقيق مي‌كنند. جاي تعجب ندارد كه بيماري‌هاي قلبي پيچيده هستند و عوامل زيادي روي آن‌ها تاثيرگذار است. يكي ديگر از خواص زردچوبه معكوس كردن پيشرفت پروسه بيماري‌هاي قلبي است.
شايد بتوان گفت كه مزيت اصلي كوركومين زردچوبه براي قلب بهبود عملكرد لايه درون رگي (Endothelium) است كه درواقع لايه نازكي از سلول‌هاست كه درون رگ‌هاي خوني و لنفاوي را پوشش داده‌اند. مشخصا عدم عملكرد صحيح لايه درون رگي عامل برجسته‌اي در بيماري‌هاي قلبي است و باعث كاهش توانايي كنترل «فشار خون» و «انعقاد خون» مي‌شود.
تحقيقات زيادي به ما نشان داده‌اند كه زردچوبه مي‌تواند باعث بهبود عملكرد لايه درون رگي شود. يكي از اين تحقيقات نشان داده است كه كوركومين زردچوبه مي‌تواند به اندازه ورزش كردن براي قلب مفيد باشد. تحقيقات ديگري هم نشان داده‌اند كه زردچوبه مي‌تواند به خوبي داروي آتورواستاتين (Atorvastatin) باعث بهبود عملكرد لايه درون رگي مي‌شود.
علاوه بر اين، همان‌طور كه گفتيم زردچوبه باعث كاهش التهاب مي‌شود و داراي خواص آنتي‌اكسيدان قوي است و هر دوي اين موارد براي كاهش خطر ابتلا به بيماري‌هاي قلبي مفيد است. در يكي از تحقيقات ۱۲۱ نفر كه درحال انجام عمل جراحي سرخ‌رگ قلب بودند را انتخاب كردند. چند روز قبل و بعد از جراحي به عده‌اي از اين افراد پلاسيبو (Placebo) يا دارونما و به عده‌اي ديگر به مقدار ۴ گرم در روز كوركومين دادند. گروهي كه كوركومين زردچوبه مصرف كرده بودند، ريسك حمله قلبي آن‌ها در بيمارستان تا ۶۵ درصد كاهش يافته بود.
۵. كمك به جلوگيري از سرطان و حتي درمان آن
سرطان يك بيماري بسيار خطرناك است كه به دليل رشد سلولي غير قابل كنترل رخ مي‌دهد. سرطان انواع مختلفي دارد كه داراي نقاط مشترك زيادي هستند. به نظر مي‌رسد برخي از آن‌ها به مكمل‌هاي كوركومين پاسخ مي‌دهند. كوركومين موجود در زردچوبه براي درمان سرطان مورد مطالعه قرار گرفته است و محققان به اين نتيجه رسيدند كه اين ماده بر رشد و تكثير سلول‌ها تاثير دارد. اين تحقيقات نشان داده‌اند كه كوركومين موجود در زردچوبه مي‌تواند باعث مرگ سلول‌هاي سرطاني، كاهش رشد رگ‌هاي خوني در تومورهاي سرطاني و جلوگيري از متاستاز (پراكنده شدن سلول‌هاي سرطاني در بدن) شود.
مطالعات زيادي نشان دادند كه كوركومين موجود در تركيبات زردچوبه مي‌‌تواند باعث كاهش رشد سلول‌هاي سرطاني در آزمايشگاه شود. اين ماده در آزمايش روي حيوانات نيز رشد تومور را متوقف كرده است.
هر چند كه تاثير دوز زياد كوركومين، در كنار ماده‌اي مانند پيپرين كه به جذب آن كمك مي‌كند، براي درمان سرطان در انسان‌ها نيازمند تحقيقات و مطالعات بيشتر در اين زمينه است، با اين حال شواهدي وجود دارد كه اين ماده مي‌تواند از سرطان، خصوصا سرطان‌هاي دستگاه گوارش مثل سرطان روده بزرگ، پيشگيري كند.

قيمت زردچوبه مشهد | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
در يك تحقيق ۳۰ روزه به ۴۴ مرد كه داراي ضايعه‌هايي در روده بزرگ بودند كه گاها موجب سرطان مي‌شود، به طور روزانه ۴ گرم كوركومين داده شد و نتيجه كاهش تعداد ضايعه‌هاي روده تا ۴۰ درصد را نشان داد. شايد روزي از خواص زردچوبه و درواقع كوركومين به صورت مشخص براي درمان سرطان استفاده شود. در حال حاضر نمي‌توان با اطمينان در اين باره صحبت كرد اما نتايج تحقيقات بسيار اميدوار كننده است.
۶. پيشگيري و درمان آلزايمر
متاسفانه هنوز هيچ درمان قطعي براي آلزايمر وجود ندارد. به همين دليل در حال حاضر جلوگيري از پيدايش اين بيماري مهم‌تر است. خبر خوب اين كه زردچوبه نشان داده خاصيت جلوگيري از اين بيماري را دارد. آن طور كه مشخص است التهاب و اكسيد شدن در بيماري آلزايمر نقش دارند و كوركومين زردچوبه خاصيت ضدالتهابي و آنتي‌اكسيدان قوي دارد. به علاوه كليد بيماري آلزايمر رسوب كردن پروتئين‌هايي است كه به آن پلاك‌هاي آميلوئيد مي‌گويند. تحقيقات نشان داده است كه كوركومين مي‌تواند به از بين بردن اين پلاك‌ها كمك كند. البته تاثير اين ماده در كند كردن و حتي معكوس كردن پروسه بيماري آلزايمر در انسان‌ نياز به تحقيقات بيشتر دارد.
۷. تاثير موثر در درمان التهاب مفصل
التهاب مفصل يا آرتريت يكي ديگر از مشكلات رايجي است كه به بيماري‌هايي نظير آرتروز و روماتيسم مفصلي منجر مي‌شود. كوركومين موجود در زردچوبه مي‌تواند به درمان التهاب مفصل كمك كند. اين خواص زردچوبه را تحقيقات زيادي تاييد كرده است؛ خصوصا در تحقيقاتي كه روي بيماران داراي آرتريت روماتوييد يا روماتيسم مفصلي انجام شده، زردچوبه حتي از داروهاي ضدالتهابي هم تاثير بهتري نشان داده است. نتايج تحقيقات ديگر نيز همگي بهبود علائم بيماري را نشان دادند و اين موضوع بسيار اميدوار كننده است.
۸. درمان افسردگي
خواص زردچوبه در زمينه‌ي درمان افسردگي هم نتايج اميدواركننده‌اي را نشان داد. در يك آزمايش، ۶۰ نفر كه مبتلا به افسردگي بودند را به صورت تصادفي به ۳ گروه تقسيم كردند. به يكي از گروه‌ها داروي ضد افسردگي فلوكستين دادند، به گروه ديگر يك گرم كوركومين و گروه سوم هم كوركومين و هم فلوكستين.
بعد از ۶ هفته نتايج را بررسي كردند و در گروهي كه به آن‌ها يك گرم كركومين داده شده بود شاهد بهبود بودند. در گروهي كه به آن‌ها فلوكستين داده شده بود هم نتايج مشابهي داشتند اما بهترين نتيجه را گروهي كه هر دو را مصرف كرده بودند تجربه كرده بودند. بر اساس اين تحقيق كوچك اين تركيب زردچوبه خواصي مشابه با خواص داروي ضدافسردگي دارد.
افسردگي با كاهش فاكتور نورون‌زايي مشتق‌شده از مغز (Neurotrophic Factor) و كم‌كاري هيپوكمپوس يا اسبك مغز كه مركز يادگيري در مغز است، مرتبط است. كوركومين موجود در زردچوبه با افزايش ميزان فاكتور نورون‌زايي مشتق‌شده از مغز اين تاثيرات را خنثي مي‌كند. علاوه بر اين شواهدي وجود دارد كه كوركومين مي‌تواند پيام‌رسان‌هاي عصبي عامل سروتونين و دوپامين را تقويت كند.

قيمت زردچوبه مشهد | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

۹. جلوگيري از پيري و بيماري‌هاي مربوط به آن
اگر زردچوبه توانايي پيشگيري از بيماري‌هاي قلبي، سرطان و آلزايمر را دارد، مشخصا خاصيت افزايش طول عمر را هم دارد. به همين دليل است كه در كشورهاي ديگر مكمل‌هاي غذايي كوركومين تا اين اندازه محبوب شده‌اند.
۱۰. خوا‌ص زردچوبه براي پوست
در كنار خواص زردچوبه براي سلامت بدن و ذهن، خواص زردچوبه براي پوست شايد آن‌قدر عجيب به نظر نرسد. زردچوبه توانايي‌هاي زيادي در بهبود و پيشگيري از مشكلات پوستي و افزايش زيبايي پوست دارد.
ماسك زردچوبه براي شما پوست درخشاني به همراه مي‌آورد كه ممكن است به دليل از بين بردن راديكال‌هاي آزاد اكسيد كننده پوست باشد. خواص زردچوبه و عسل در كنار هم بسيار مفيد است. مي‌توانيد ماسك زردچوبه و عسل و ماست يوناني را در خانه تهيه كنيد و براي ۱۵ دقيقه روي پوست خود بگذاريد تا تاثير آن را ببينيد.
زردچوبه مي‌تواند زخم را بهبود دهد. خاصيت ضدالتهابي زردچوبه مي‌تواند التهاب زخم را كم كند و باعث زودتر جوش خوردن زخم شود. تحقيقات نشان داده است كه اين ادويه تاثير مثبتي روي كلاژن‌ها و بافت پوست دارد.
ماسك زردچوبه براي درمان جوش صورت و آكنه هم مفيد است و با هدف گرفتن منافذ پوست باعث آرام شدن التهاب جوش مي‌شود. اين روش علاوه بر زودتر خوب شدن جوش صورت باعث مي‌شود كه جاي آن هم روي پوست باقي نماند.
ماسك زردچوبه علائم پيري زودرس را هم از بين مي‌برد و از آن جلوگيري مي‌كند.
زردچوبه مي‌تواند از سرطان پوست جلوگيري كند.
براي درمان پوست چرب و كاهش چربي اضافه پوست از زردچوبه استفاده مي‌كنند. پودر زردچوبه را به همراه آرد گندم و ماست و چند قطره آب ليمو مخلوط كنيد و اجازه دهيد ۱۵ دقيقه روي پوست بماند و بعد پوست خود رابشوييد.
زردچوبه براي پوستي كه در اثر راديكال‌هاي آزاد و افزايش سن تيره شده است مناسب است. ماسك زردچوبه براي روشن شدن پوست را مي‌توان با تركيب پودر زردچوبه و عسل به همراه آرد گندم ساخت. اگر پوست خشكي داريد مي‌توانيد به اين تركيب روغن بادام شيرين يا روغن زيتون اضافه كنيد.
زردچوبه براي كاهش چين و چروك صورت هم مفيد است. براي برطرف كردن خطوط روي پيشاني ‌و خط خنده مي‌توانيد آرد برنج را با زردچوبه و شير تركيب كنيد و اجازه دهيد ماسك براي نيم ساعت روي صورت بماند.
براي پاك‌سازي و تميز كردن از زردچوبه براي پوست استفاده كنيد. با استفاده از همين ماسك مي‌توانيد از خواص ضدعفوني‌ كنندگي زردچوبه استفاده و سلول‌هاي مرده پوست را پاك كنيد.

قيمت زردچوبه مشهد | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
قيمت زردچوبه مشهد | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت زردچوبه ديجي كالا-قيمت زردچوبه فله-قيمت زردچوبه كيلويي-برندهاي زردچوبه مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 406 بازدید دیروز 508 بازدید کل 587747

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .